Řešení krizí a rekonstrukcí účetnictví

Komu je služba určena?

Služba Řešení krizí a rekonstrukcí účetnictví je určena společnostem, které se dostaly do problémů s vlastním účetnictvím. Nejčastějí se jedná o nedostatečnou odbornou způsobilost vlastních zaměstnanců nebo o kolaps informačního systému.

Popis služby 

  • Zpracujeme daňový a účetní audit a navrhneme vám opatření pro eliminaci daňových a účetních problémů.
  • Opravíme nebo zcela nově zpracujeme vaše účetnictví v určeném období.
  • Zajistíme vazbu na minulá období a vyřešíme vazby na různé výstupy (např. již podaná přinání k DPH, výkazy k bankám, atp.).
  • Pomůžeme vám vyřešit případné problémy způsobující systematické chyby (např. nastavení účtování, pravidel, atp.).
  • V součinnosti s vaším dodavatelem informačního systému zoptimalizujeme fungování vašeho účetnictví.
  • Zpracujeme mimořádnou účetní závěrku.

Naše přednosti? 

  • Baví nás řešit složité problémy, se kterými si naši zákazníci nevědí rady.
  • Jsme připraveni pracovat s řadou informačních systémů.
  • Definujeme zodpovědnosti za jednotlivé účetní agendy a vytvoříme nezbytnou interní dokumentaci (např. směrnice upravující účetní problematiku, popisy práce v účetním oddělení, atp.).
  • Naši pracovníci pracují souběžně i na jiných projektech, řeší složité problémy, což je udržuje neustále na vysoké odborné úrovni.

Naše garance? 

  • Naší garancí jsou stovky spokojených zákazníků od roku 2004.
  • Výše pojistného ve výši 5 mil. Kč.